sâmbătă, 13 iunie 2009

Sir Isaac Newton





2 comentarii:

  1. Salutar! Multumesc mult pentru linkul catre Stiinta Azi. Astfel te-am descoperit si ne bucuram ca am dat de inca un pasionat de comunicarea stiintei catre altii. Si noi la Stiinta Azi suntem un proiect non-profit de voluntariat. Vrei sa ni te alaturi? Am putea posta aceste timbre si caricaturi si am promova la fiecare articol si blogul tau. Noi avem 1000-1500 de cititori pe zi, plus PR 6 la Google, si astel lumea va afla de site. Tu vei deveni astfel voluntar si vei primi nu doar diploma, dar si premii in enciclopedii de stiinta, in engleza. Plus vei invata tot ce stim noi si iti vei face noi prieteni. Mai ales ca acum e vacanta, poate ai putin timp liber.

    Ce zic? Impreuna putem ajuta tinerii din Romania sa indrageasca stiinta.

    Te asteptam cu drag. Echipa Stiinta Azi

    RăspundețiȘtergere
  2. buna seara,
    desigur!
    spuneti-mi ce am de facut.
    carmen

    RăspundețiȘtergere